Elke weekdag open van 09h tot 17h
Contact
Graag een vraag gesteld?Je kan ons steeds telefonisch of via email contacteren.
Veelgestelde vragen
Praktische vragen
Hoe plan ik een afspraak in?
Het plannen van een afspraak is heel eenvoudig. Ga naar onze boekingspagina en selecteer het type pand. Vul uw adresgegevens en persoonlijke gegevens in. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de afspraak verder af te stemmen. Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden.Welke documenten en materialen moet ik klaarleggen?
Om een zo nauwkeurig mogelijk EPC-label te verkrijgen, zijn documenten zoals facturen ivm isolatie, grondplannen, foto's enzovoort nodig. Na het plaatsen van uw boeking ontvangt u een e-mail met een handige checklist waar u alles kunt terugvinden.Hoe lang duurt het voordat ik mijn certificaat ontvang?
Nadat het plaatsbezoek is afgerond en alle vereiste documenten zijn aangeleverd, ontvangt u binnen 24 tot 48 uur na ontvangst van de betaling uw EPC-certificaat digitaal via e-mail.Verplichtingen
Vanaf wanneer is het residentieel EPC verplicht?
Sinds 2022 moet het EPC voor een bestaande woning bij verkoop zijn opgemaakt in 2019 of later, met een energielabel. Het EPC is ook verplicht bij verkoop, zelfs zonder publiciteit. Voor woningen met een EPC-label E of F, of zonder EPC attest, is indexering niet toegestaan.Bij woningen met een EPC-label D is de indexering beperkt tot 50%. Energiezuinige woningen met een EPC-label A+, A, B of C kunnen nog steeds worden geïndexeerd.